check
המחלקה להרדמה וטיפול בכאב | בית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי

פרוצדורות

פרוצדורות במחלקה


שאלות נפוצות

שאלות נפוצות



צוות המחלקה

צוות המחלקה


הרדמה וטיפול בכאב
הרדמה וטיפול בכאב

Table of Contents

המחלקה להרדמה וטיפול בכאב

אריה 

 

 

אודות המחלקה

מחלקת ההרדמה בבית החולים הווטרינרי נותנת שרותי הרדמה, הרגעה ושיכוך כאב ומהווה מחלקת תמך לשאר מחלקות בית החולים: כירורגיה, נוירולוגיה, הדמיה, רפואה פנימית, חירום וטיפול נמרץ,חיות גדולות ועוד.

מטרת המחלקה הינה לתת שירותי הרדמה מקצועיים ובטוחים, על מנת לייעל את הטיפולים בבעלי החיים ולהבטיח את ביצוע הפרוצדורות הרפואיות בסיכון המינימאלי לבעלי החיים, תוך ניטור סימני החיים וטיפול בבעיות העלולות להתעורר במהלך הרדמה.

בנוסף, המחלקה מתמקדת בטיפול למניעת כאב על מנת להפחית את הסבל של בעלי החיים במהלך המחלה וההחלמה. מחלקת הרדמה נותנת תמיכה מקצועית וטכנית לרופאים במחלקות האחרות בבית החולים וכן לרופאים במרפאות ברחבי הארץ, בנושאי שיכוך כאבים, הרדמה והרגעה. כמו כן רופאי המחלקה מכשירים סטודנטים לווטרינריה במהלך הלימודים, במיוחד בשנים הקליניות. כל זאת, על מנת לשפר את רמת הידע והמקצועיות של וטרינרים בארץ בכלל ובבית החולים בפרט, בתחומי ההרדמה ושיכוך הכאב, ובכך לשפר את איכות הטיפול הניתן לבעלי החיים.

המחלקה פעילה ונותנת מענה למקרים המגיעים לביה"ח 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. רוב המקרים מגיעים למחלקה דרך מחלקות אחרות להן ניתנים שירותי הרדמה (כירורגיה, נוירולוגיה וכו'). במקרים מיוחדים ניתן לקבוע תור באופן ישיר למחלקה (בעיקר בנושאים של טיפול בכאב כרוני).

הרדמה